Новини
04 Листопада, 2021

ID.5 побудований на тієї ж платформі MEB, як і ID.4. Спереду авто відрізняються малюнком бампера, в цілому зовнішній вигляд ID.5 більш спортивний за рахунок динамічніших ліній, ніж у меншого побратима. В інтер’єрі електромобіля виділяється арка даху, плавно розташована по всьому кузову, яка переходить в спойлер. Така форма наділяє електромобіль більшою аеродинамікою, коефіцієнт аеродинамічного опору 0,26 (0,27 для ID.5 GTX).

ID.5 GTX також має покращений дизайн, зокрема спортивні бампери, світлодіодні матричні фари, світлодіодні блоки задніх ліхтарів з 3D-дизайном.

Що стосується пасажирського простору, за заявою Volkswagen колісна база довжиною 2,77 метра ID.5 забезпечують достатньо простору в салоні. Основні технічні характеристики включають нове програмне забезпечення Software Generation 3.0 з бездротовими оновленнями, проекційний дисплей з доповненою реальністю, часткове автоматизоване водіння і безліч підключених функцій.

Технічні характеристики ID.5 та ID.5 GTX

Усі модифікації ID.5 отримали батарею потужністю 77 кВт/год, що забезпечує дальність ходу до 520 кілометрів у моделях із заднім приводом. У ID.5 передбачено три варіанти трансмісії. Базова задньопривідна модель ID.5 Pro оснащена електродвигуном потужністю 128 кВт (172 к.с.) і крутним моментом 310 Нм. ID.5 Pro Performance із заднім приводом має потужніший двигун 150 кВт (204 к.с.). З першим агрегатом автомобіль зможе розганятися до 100 км/год за 10,4 секунд, з другим ця цифра зменшується до 8,4 с. В обох випадках максимальна швидкість обмежена 160 км на годину.

У топовому варіанті ID.5 GTX доступний із повним приводом. Він оснащений одним електродвигуном на передній осі з крутним моментом 162 Нм та іншим на задній осі з крутним моментом 310 Нм. Система повного приводу розвиває максимальну потужність 220 кВт (299 к. с.). Дальність ходу дещо менша в порівнянні з моделями RWD – 480 км. Розгін до першої сотні за 6,3 с. Максимальна швидкість становить 180 км/год.

Інтер’єр

У мінімалістичному салоні кросовера майже відсутні фізичні кнопки. Більшістю функцій можна керувати за допомогою центральної 12-дюймової мультимедійної системи. Вся панель приладів відображається на екрані перед водієм.

Автомобіль підтримує голосове керування і навіть технології доповненої реальності, які можуть виводити за 10 метрів перед автомобілем напрямок повороту. Водію немає потреби постійно звертатися до екрану.

Але всіх насамперед зацікавить спортивний ID.5 GTX. Хоча тут немає нічого радикально відмінного від ID4. GTX. Тут також встановлюються два електромотори сумарною потужністю 299 к.с., що дозволяє розганятися до першої сотні за 6,3 с. Максимальна швидкість вища, ніж у попередніх варіантів, і становить 180 км/год. Проте запас ходу менший – 480 кілометрів. Вихід ID.5 на європейські ринки заплановано на 2022 рік. Тоді ж оголосять і офіційні ціни.

Наступні статті:


замовити TEST-DRIVE Замовити дзвінок