Автоогляд
06 Травня, 2019

Співробітник відділу маркетингу BMW Йен Робертсон розповів британському виданню Auto Express про подальші плани розвитку суббренда «i». З його слів художник відтворив на комп’ютері зображення майбутнього кросовера i5.

bmw i5

Спочатку всі думали, що під індексом i5 вийде седан на платформі нової «п’ятірки» і буде «вбивати» на ринку Tesla Model S – про це свідчили витоку інформації зі штабу BMW. Але потім свідчення стали змінюватися, з’ясувалося, що i5 – це кросовер і полювати він буде, відповідно, на недавно представлений Tesla Model X. Цю інформацію підтвердив британському виданню Auto Express співробітник відділу маркетингу BMW Йен Робертсон. Менеджер, на жаль, не повідомив ніяких подробиць про майбутню новинку, відомо лише, що у машини буде повністю електрична версія з запасом ходу в 200 миль (320 км).

bmw i5 back

Висвітлюючи стан електричного сегмента в цілому, містер Робертсон підкреслив, що продажі добре йдуть тільки там, де «зелену» техніку підтримують на рівні уряду, а саме в Норвегії, Великобританії і американському штаті Каліфорнія. Спостереження Робертсона підтверджують і об’єктивні дані: на ключовому для електромобілів американському ринку продажу BMW i3 падають уже кілька місяців поспіль, в листопаді модель просіла на цілих 26,7% в порівнянні з жовтнем. Причин у цього явища кілька: різке зниження цін на бензин, дорожнеча електромобілів, маленький запас ходу і довга підзарядка батарей. Тільки державні субсидії на покупку і стимуляції на кшталт безкоштовних парковок в місті здатні привернути увагу споживача до електромобілів, в разі якщо це не Tesla, володіти якою просто дико модно – продажу машин Ілона Маска впевнено зростають, незважаючи на несприятливу кон’юнктуру.

У зв’язку з цим компанія BMW очікує від німецького уряду конкретних заходів зі стимуляції споживання електромобілів, введення яких зробить запуск нового кроссовера i5 доцільним і прибутковим для компанії. Про введення таких заходів заохочення в Німеччині йдеться вже давно, але конкретний законопроект був запущений в розробку лише недавно – в прив’язці до кліматичного саміту в Парижі.
На американський ринок BMW, судячи з усього, розраховує менше: 320-сильний запас ходу i5 на тлі 470 км у Tesla Model X оптимізму в відділ маркетингу зі зрозумілих причин не вселяє. Втім, містер Робертсон сподівається на науку, чекаючи доведення до промислової кондиції літій-кисневих АКБ, які, нарешті, позбавлять електромобілі від їх головного недоліку – маленького запасу ходу.

  • На минулому нещодавно автосалоні в Лос-Анджелесі очікувалася прем’єра нового водневого концепткару BMW, зображення якого напередодні несподівано спливли в Китаї, але пізніше з’ясувалося, що це якась стара невдала розробка і нічого такого німецька фірма в Америку не привезла.
  • В рамках кліматичного саміту в Парижі Німеччина взяла на себе зобов’язання повністю відмовитися від автомобілів з ДВС до 2050 року.

Наступні статті:


замовити TEST-DRIVE Замовити дзвінок