Відбулася офіційна прем’єра Audi e-tron GT- найпотужнішого серійного електромобіля бренду

Новини
11 Лютого, 2021

Про важливість цієї події для бренду говорила масштабна презентація за участю зірок на мюнхенській Альянц Арені – Ніко Росберга, Тома Харді, Жанель Мане, в розробці дизайну електромобіля брала участь Стелла Маккартні. Представники Audi також відзначили, що вже до 2025 року в модельному ряді бренду буде налічуватися 30 моделей електрифікованих авто, 20 з яких будуть повністю електричними.

Концепт електрокара Audi-e-tron GT був представлений ще в 2018 році. Авто вже запущено на конвеєр, а перші продажі в Європі стартують навесні.

Ключові характеристики електромобіля Audi-e-tron GT:

– два електродвигуни потужністю 86 кВт/год;

– запас ходу – до 487 км;

– розгін до 100 км/год за 3,3 секунди у версії RS (за 4,1 секунди для версії quattro);

– максимальна швидкість – 245 км/год (250 км / год для версії RS).

Audi e-tron GT недарма порівнюють з Porsche Taycan – обидва електромобіля створені на одній платформі. «Перший електрокар Audi c плоским днищем» – так офіційно презентували e-tron GT. За габаритами Audi трохи довше Porsche, але колісна база і ширина подібні. Габарити електроседана: довжина – 4,99 м, ширина – 1,96 м, висота 1.41 м. Тобто він трохи довший Porsche Taycan (4.96 м). Коефіцієнт аеродинамічного опору – 0.24 (схожий з дорестайлінговою Tesla Model S). Примітно, що показник обтічності e-tron GT не поступається електромобілю Tesla Model S.

Найдешевший Taycan оснащений тільки заднім приводом, а e-tron GT навіть в базовій комплектації отримав два мотори і привід Quattro. Тому якщо порівняти за доступністю, виграє Porsche. А якщо оцінювати повнопривідні варіанти, то Taycan буде швидше, але і коштує дорожче.

На презентації демонструвалася найпродуктивніша версія електрокара – RS e-tron GT. Її відмінність від базової версії e-tron GT quattro – і зовнішній вигляд, і оснащення, і ціна. Сумарна віддача силових установок Е-tron GT quattro становить 476 к. с. і 630 Нм крутного моменту, вони допомагають електромобілю досягати перші 100 км/год за 4.1 секунди.

Більш продуктивний RS e-tron GT може досягти 100 км/год за 3.3 с, 598 сил і 830 Нм в базовому режимі і 646 к. с.- з launch сountrol. Максимальна швидкість більш продуктивної версії – 250 км/год. Опціональною для базової версії і стандартною для RS є пневмопідвіска. Багажник e-tron GT в базовій версії налічує 405 л, в версії RS – 366 л.

 

Наступні статті:


замовити TEST-DRIVE Замовити дзвінок