Це кросовер з габаритами RAV4, але більш просторий всередині. Зовнішньо bZ4X схожий на Lexus NX, а з новою Tesla Model S Plaid його ріднить штурвал замість руля (доступний як опція). Абревіатура bZ означає «beyond Zero» та підкреслює нульові викиди вуглекислого газу. Ця назва створена для всієї родини електромобілів Тойота на новій платформі e-TNGA. Цифра «чотири» вказує на положення моделі в ієрархії, а «ікс» позначає кросовер.
Електромобіль bZ4X побудований на платформі e-TNGA, створеній спільно з Subaru. Платформа e-TNGA має компактні уніфіковані моторні модулі (з вбудованими інверторами та редукторами), а розташована під підлогою тягова батарея інтегрована у силову структуру кузова. Передня підвіска – типу McPherson, ззаду – подвійні поперечні важелі.
Розміри Toyota bZ4X схожі з кросовером RAV4: довжина – 4690 мм, ширина – 1860 мм, висота – 1650 мм. Але завдяки суттєво розтягнутій колісній базі (2850 мм замість 2690 мм у RAV4) електромобіль має інші пропорції, а салон з майже рівною підлогою на задньому ряду по простору можна порівняти з Camry.
Електрокросовер Toyota оснащений літій-іонним акумулятором потужністю 71,4 кВт/год з рідинним охолодженням, доступний з переднім та повним приводом. Передньопривідна версія отримала електродвигун потужністю 150 кВт (204 к.с.) і крутний момент 265 Нм. За даними Toyota, це дозволяє базовій моделі bZ4X FWD розганятися від нуля до 100 км/год за 8,4 секунд і досягати максимальної швидкості 160 км/год. Запас ходу для варіанта FWD оцінюється більш ніж 402 км (250 миль) за європейським циклом WLTP.
Повнопривідна модель bZ4X з двома електродвигунами потужністю 80 кВт (по одному на кожну вісь), що розвивають 160 кВт (217,5 к.с.) та 336 Нм крутного моменту. BZ4X AWD розганяється від 0 до 100 км/год за 7,7 секунди і має таку саму максимальну швидкість – 160 км/год. При швидкій зарядці постійним струмом 150 кВт bZ4X зможе зарядити до 80% ємності акумулятора приблизно за 30 хвилин.
У топовій версії BZ4X, замість звичного керма, доступний штурвал (на зразок штурвала нових Tesla Model X/Y). Такий варіант, за заявами розробників, усуває необхідність змінювати положення рук під час руху на розворотах, паркуванні або звивистих трасах.
Відмінні риси BZ4X – висока посадка, просторий салон із достатнім простором для ніг задніх пасажирів. У конструкції автомобіля є рішення, що вдосконалюють аеродинаміку. Задній дифузор і нижня решітка радіатора забезпечені заслінкою, яка регулює напрямок потоку охолоджуючого повітря до батареї і знижує опір. Також в авто роздільний спойлер.
Також інноваційна технологія позбавить водія вібрації, що походить від дорожнього покриття. У салоні привертає увагу піднята цифрова панель приладів і масивний екран інформаційно-розважальної системи.