Новини
06 Травня, 2019

Після офіційного анонса в Twitter Ілона Маска електромобіля Tesla Model 3 ми можемо чітко побачити деякі з змін, які компанія внесла в електромобіль з часу анонса альфа-прототипу, показаного в березні 2016 року.

Деякі з цих змін вже були помічені в реліз-кандидатів Model 3, але ці автомобілі в основному знаходилися на різних етапах розробки, а тепер у нас є фото кінцевого продукту. Electrek провели повне порівняння дизайну двох автомобілів.

Найбільш очевидна зміна отримала передня частина, яка тепер здається більш різкою, а не плоским, як показана на прототипі. Задній бампер також став витягнутим в порівнянні з пре-альфа версією. Ці зміни, очевидно, спрямовані на поліпшення аеродинамічних характеристик, що мало б сенс, оскільки Маск сказав, що вони прагнуть досягти лідируючого в галузі коефіцієнта опору – 0,21. Якщо їм вдасться цього досягти, то це зробить автомобіль більш енергоефективним, особливо для їзди по шосе, що призведе до збільшення запасу ходу і зниження вартості експлуатації.

Ще одна очевидна різниця між транспортними засобами – це набір апаратних засобів автопілота на серійної версії. Коли Tesla представили новий апаратний пакет, який включає в себе 8 камер, 1 радар, універсальні ультразвукові датчики і комп’ютер Nvidia Drive PX2, вони сказали, що всі майбутні автомобілі будуть оснащені їм, в тому числі Model 3.

Пропорції автомобіля змінилися в порівнянні з прототипом.

Після показу прототипу Маск сказав, що, хоча автомобіль і близький зовні до виробничої версії, у компанії заплановано деякі удосконалення дизайну. Тепер ми бачимо, що ж включають в себе ці поліпшення.

Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla поставила 22 тисячі автомобілів у другому кварталі

Міні-огляд Tesla Model3 Performance

Наступні статті:


замовити TEST-DRIVE Замовити дзвінок