Даний електромобіль відрізняється своїми чималими габаритами, він навіть ширшим і довшим деяких позашляховиків, наприклад, багатьма улюбленого BMW X5, але через особливості дизайну, це не впадає в очі і виглядає дуже гармонійно.
Конструкційний плюс в тому, що, як і Model S, «трійка» сконструйована навколо плоского сховища, зробленого з надлегкого металу, і саме до нього прикріплені підрамники і кузов з суперміцного сплаву.
У власника є можливість без ключа відкрити і завести електрокар, але за умови, що брелок-ключ буде перебувати з собою.
Ходова повністю незалежна: архітектура задньої частини основа на багатоважільному принципі, а передня двох важіль. Також, виробник пропонує оснастити автомобіль пневматичною підвіскою, але це вже за додаткову плату.
Стандартна модель розганяється до 97 км / год за 5,6 секунди, а максимально можлива швидкість - 209 км / ч.
Покращену версію Model 3 Performance має повний привід, і майже у два рази швидше розганяється. Щоб набрати швидкість 100 км / год, знадобиться 3,3 секунди, максимальна швидкість - 250 км / ч.
Dual Motor оснащена двигуном з постійними магнітами ззаду і двигуном змінного струму спереду. До сотні розганяється за чотири з половиною секунди, а максимальна швидкість складає 225 км / ч.
Мінімалістське оздоблення машини доповнюється 15,4 дюймовий сенсорним екраном, за допомогою нього, можна налаштувати клімат-контроль, навігацію, контролювати рівень заряду, і управляти мультимедійною системою.
Салон проектувався так, щоб усередині було максимум простору, і 5 дорослих осіб могли відчувати себе однаково комфортно.