Малюк створений на основі Chevrolet Spark з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ), він з часом перетворився на Ravon R2. Але переплутати електрокар і машину з ДВС зблизька дуже складно, вони ідентичні лише здалеку. Відмінності їх очевидні: багато логотипів EV, підкреслюють живлення від електрики; люк для зарядки в передній частині; сріблястий обтічник, а не грати радіатора.
Звичайний пакет опцій передбачає наявність електропакета, клімат-контролю, системи Hill start assist, хорошої мультимедійної системи з шістьма колонками, інших корисних доповнень і функціональних можливостей.
Електродвигун в невеликої машинки досить потужний (140 к.с.). До 100 км, компактний хетчбек розганяється за вісім секунд, і може набирати до 135 км / год, цього достатньо для міської їзди.
Spark EV добре реагує на поворот керма, впевнено себе почуває на невеликих нерівностях, але з великими труднощами справляється з глибокими ямами.
Машинка з високим крутним моментом, має потужний електродвигун, швидко прискорюється в умовах «бетонних джунглів». Цей автомобіль займає нішу бюджетних моделей на електриці, з ідеальним співвідношенням ціна / якість.
Крім стандартного режиму «D» на коробці передач, передбачений режим «L» (активізується підвищена рекуперація, яка повертає частину витраченої енергії). Кнопка «спорт» активізує режим максимальної продуктивності.
Внутрішнє оздоблення дуже прагматично і непримітно. Зате, як для своїх розмірів, у електрокара досить багато місця над головою. Якщо розміщуватися з максимальним комфортом спереду, ногам пасажирів, з ростом вище 180 см, ззаду буде затісно, але для нетривалих поїздок по місту це прийнятно.
Багажник всього 323 літра, але, якщо скласти задній «диван», він збільшується до 884 літрів.
Добре оптимізований літій-іонний акумулятор потужністю 19 кВт / год. має запас ходу 132 км. Так, це небагато, але для пересування по місту, цілком достатньо.
Електромобіль використовує зарядку, потужністю 3,3 кВт. До повного заряду від побутової мережі, доведеться почекати 7 годин. А якщо підживлювати авто на спеціальній станції, відповідним роз'ємом, знадобиться всього 15 хвилин, щоб зарядити на 80%.