2016 TESLA MODEL S
VIN: 5YJSA1E28GF159785
HATCHBACK 4 DR
X
ELECTRIC
ALL WHEEL DRIVE
CARFAX
No accidents reported to CARFAX | |
No damage reported to CARFAX | |
CARFAX 1-Owner vehicle | |
Personal vehicle | |
Last owned in California | |
30,871 Last reported odometer reading |
This CARFAX Vehicle History Report is based only on information supplied to CARFAX. Other information about this vehicle, including problems, may not have been reported to CARFAX. Use this report as one important tool, along with a vehicle inspection and test drive, to make a better decision about your next used car.
CARFAX guarantees the information in this section
Salvage | Junk | Rebuilt | Fire Flood | Hail | Lemon |
Guaranteed No Problem |
Not Actual Mileage | Exceeds Mechanical Limits | Guaranteed No Problem |
Not all accidents / issues are reported to CARFAX
Total Loss No total loss reported to CARFAX. |
|
Structural Damage No structural damage reported to CARFAX. |
|
Airbag Deployment No airbag deployment reported to CARFAX. |
|
Odometer Check No indication of an odometer rollback. |
|
Accident / Damage No accidents or damage reported to CARFAX. |
|
Manufacturer Recall Check with an authorized Tesla dealer for any open recalls. |
Ask Your Dealer |
Purchased: 2016
Mileage: | Source: | Comments: |
9/23/1650 mi. | California Motor Vehicle Dept. Arcadia, CA |
Odometer reading reported |
10/10/16 | California Motor Vehicle Dept. Arcadia, CA |
Title issued or updated First owner reported Titled or registered as personal vehicle |
8/16/17 | California Motor Vehicle Dept. Pasadena, CA |
Registration updated when owner moved the vehicle to a new location |
1/7/1930,871 mi. | Auto Auction Desert Southwest Region |
Vehicle sold at auction |
|
||
Low mileage! This owner drove less than the industry average of 15,000 miles per year. |
Даний електромобіль відрізняється своїми чималими габаритами, він навіть ширшим і довшим деяких позашляховиків, наприклад, багатьма улюбленого BMW X5, але через особливості дизайну, це не впадає в очі і виглядає дуже гармонійно.
Конструкционный плюс в том, что, как и Model S, «троечка» сконструирована вокруг плоского хранилища, сделанного из сверхлегкого металла, и именно к нему прикреплены подрамники и кузов из суперпрочного сплава.
У владельца есть возможность без ключа открыть и завести электрокар, но при условии, что брелок-ключ будет находиться с собой.
Ходовая полностью независима: архитектура задней части основа на многорычажном принципе, а передняя двухрычажная. Также, производитель предлагает оснастить автомобиль пневматической подвеской, но это уже за дополнительную плату.
Стандартная модель разгоняется до 97 км/ч за 5,6 секунды, а максимально возможная скорость – 209 км/ч.
Улученная версия Model 3 Performance имеет полный привод, и почти в два раза быстрее разгоняется. Чтобы набрать скорость 100 км/ч, понадобится 3,3 секунды, максимальная скорость – 250 км/ч.
Dual Motor оснащена двигателем с постоянными магнитами сзади и двигателем переменного тока спереди. До сотни разгоняется за четыре с половиной секунды, а максимальная скорость составляет 225 км/ч.
Минималистическое убранство машины дополняется 15,4 дюймовый сенсорным экраном, с помощью него, можно настроить климат-контроль, навигацию, контролировать уровень заряда, и управлять мультимедийной системой.
Салон проектировался так, чтобы внутри было максимум пространства, и 5 взрослых человек могли чувствовать себя одинаково комфортно.