Зовнішній вигляд моделі притаманний фірмовому стилю Ауді, конструктори лише допрацювали деякі деталі, зробивши кузов більш обтічним і ергономічним.
Адаптивна пневматична підвіска, система розподілу крутного моменту, повнокероване шасі, органічні світлодіоди - ось деякі переваги, які відразу можна виділити
Варто відзначити, що пристрій Audi Drive Select дозволяє самостійно обрати режим роботи, для максимальної ефективності при розподілі навантаження на всі компоненти Audi e-tron.
Автопілот zFAS гарантує максимальний рівень безпеки, тому як він працює, використовуючи радари, камери, ультразвукові датчики і лазерний сканер.
Силова установка просто вражає, вона складається з трьох двигунів, їх загальна потужність - 475 кінських сил, а сила крутного моменту 800 Нм. Два мотора відповідають за задню вісь, а один за передню. Від 0 до 100 км / год розганяється за 4,6 секунди, а максимальна швидкість обмежена електронікою, і становить 210 км / год.
Фахівці, розробляючи Audi e-tron, продумали все до дрібниць, інтер'єр не виняток: на центральній консолі знаходяться два великих дисплея для управління всіма додатковими і основними функціями, віртуальний щиток приладів, чотирьохспицеве кермо.
Задні сидіння розраховані на 3-х чоловік, тому дана модель буде комфортна для водія і всіх пасажирів.
Обсяг багажника досить великий (600 л), але якщо скласти задній ряд сидінь, він стає величезним (1700 л). Також, є невеликий відсік під капотом, туди можна помістити зарядний пристрій і набір інструментів.