У вольта другого покоління, під капотом знаходиться два двигуни (61-сильний генератор і тяговий електромотор на 111 кВт (149 к.с.), з обертовим моментом 398 Нм) і півторалітровий, чотирициліндровий двигун, потужністю 102 к.с. До сотні, гібрид розганяється за 8,6 секунди, а на розгін від 0 до 50 км / год йому знадобиться 2,7 секунди.
Один з плюсів - можливість підбирати оптимальний час для зарядки акумулятора. Можна налаштувати параметри так, щоб поповнення енергії відбувалося в нічний час, або тільки коли навантаження на електричну мережу незначна.
Плюсом є наявність бездротового зарядного майданчика для смартфонів IOS і Android, адаптивного круїз-контролю, поліпшеної системи оповіщення про пішоходів.
У вольта другого покоління, під капотом знаходиться два електродвигуни (61-сильний генератор і тяговий електромотор на 111 кВт (149 к.с.), з обертовим моментом 398 Нм) і півторалітровий, чотирициліндровий двигун, потужністю 102 к.с.
До сотні, гібрид розганяється за 8,6 секунди, а на розгін від 0 до 50 км / год йому знадобиться 2,7 секунди.
Інтер'єр другої модифікації гібрида покращився, в його обробці використовуються високоякісні матеріали, а оформлення передньої панелі, щитка приладів і дверних карт не вказують на футуристичність і гібридність автомобіля, як це було в першій версії Вольт.
Завдяки багатофункціональному екрану на передній панелі, розробники відмовилися від ємнісних кнопок. За допомогою сенсорного дисплея можна контролювати рівень заряду і витрата, управляти іншими важливими функціями. Мультимедійний інформаційно-розважальний комплекс, містить в собі порти AUX і USB, супутникове радіо, підключення 4G. Розташування всіх елементів знаходиться на інтуїтивно зрозумілому рівні.