Якщо ви захочете відрізнити авто з ДВС і аналогічний варіант на електротязі, то це зробити досить просто: еко модель має видозмінений передній і задній бампер, кришку на місці фальшрадиаторних грат, а праворуч розташовується гніздо для зарядки. Також відмінністю електрокара є сімнадцятидюймові легкосплавні диски з унікальним дизайном.
Щоб підкреслити унікальність, легкість і елегантність машини, фахівці поставили на неї бічні пороги зі срібною обробкою, а на кормі, відмінною рисою є світлодіодна оптика, і навіть на спойлері є світлодіодний стоп-сигнал.
Базова модель оснащена двигуном в 135 к.с. (99 кВт), крутний момент якого 395 Нм, час розгону до ста кілометрів - 9,3 секунди.
Версія «Long-range» додала не лише в плані заряду, але і потужності. Двигун видає потужність 204 к.с. (150 кВт), і це автоматично означає, що тепер авто стало швидше розганятися до 100 км / год (за 7,6 секунди), максимальна швидкість обмежується електронікою (167 км / год).
Один з плюсів - можливість вибору модифікації, яка буде повністю відповідати вашим побажанням і потребам.
Головна перевага корпусу - продумана компоновка агрегатів і вузлів, що дозволяє забезпечити водієві та пасажирам максимальний комфорт в салоні. Спереду використовується класична підвіска, а ось позаду вже електроверсія. Ще одна особливість нової платформи для електрокарів від корейців - застосування високоміцних сплавів (їх частка в кузові становить 52%), це забезпечує досить високий рівень безпеки.
Інтер'єр схожий з паливними аналогами, але відмінності все-таки є! Перемальований тунель з двоповерховою конструкцією практично злився з центральною консоллю. Салон досить просторий, тому в Нyundai kona electric поміститься п'ять чоловік, які будуть себе зручно почувати. Багажник новинки невеликий, всього 373 л.
Поліпшена версія має акумулятор на 64 кВт / год, а запас ходу на одному заряді складе 449 км, якщо їздити по стандарту WLTP. Заряджається від зарядного бортового пристрою, приблизно за 10 годин, це майже на 4 години довше, ніж в базовій модифікації. Якщо говорити про швидку зарядку, то нічого не змінилося, в порівнянні з простою версією, батарею можна зарядити до 80% всього за 54 хвилини.