Rivian R1S – 7-місний електричний кросовер, створений на тій же платформі, що і електричний пікап Rivian R1T. Силовий привід R1S представлен 4 електричними двигунами, які забезпечують Rivian R1S динаміку розгону до 100 км/год за 3 сек.
Зовні електромобіль Rivian R1S є брутальним кросовером з високим кліренсом. Ширина –2015 мм. Довжина – 5040 мм. У порівнянні з пікапом колісна база позашляховика Rivian R1S вкорочена з 3450 мм до 3075 мм, що добре позначилося на його прохідності. За габаритами Rivian R1S потрапляє в той же клас, що і Ford Explorer.
В основі електромобілів Rivian встановлена платформа-скейтборд з компактним розміщенням елементів і низьким центром ваги. Це забезпечує відмінну керованість і додатковий простір для зберігання. При цьому Rivian зможе долати брід глибиною 1 метр і заїжджати на 45-градусний підйом.
Енергоємний акумуляторний блок рівномірно розподіляє вагу між колесами, як на великій швидкості, так і на вході в повороти. Незалежна пневматична підвіска забезпечує широкий дорожній просвіт – це працює на аеродинаміку при русі по шосе – підвіска опускається до 8-ми дюймів над землею і піднімається до 14-ти дюймів при їзді по бездоріжжю
Ємність акумулятора варіюється від 105 до 180 кВт, забезпечуючи Rivian R1S великий запас ходу – від 386 км до 660 км без підзарядки (при батареї 180 кВт).
Акумуляторний блок надійно захищений від пошкоджень. У нижній частині кузова він прихований екраном, драйвер може не турбуватися про безпеку акумулятора навіть при їзді по бездоріжжю. Інтелектуальна система BMS постійно відстежує і аналізує стиль водіння і частоту зарядки, це допомагає тримати акумулятор в оптимальному стані і продовжує термін його служби.
Електропривід забезпечує відчутну потужність вже з перших секунд за рахунок 4-х незалежних двигунів, потужністю до 200 к.с. на кожне колесо. Чи входите ви в різкий поворот, або повільно рухаєтеся уздовж скель, шасі чуйно реагує на зміну місцевості, забезпечує контроль за дорогою і максимальне тягове зусилля навіть в екстремальних умовах.
Додатковий третій ряд сидінь, які складаються для створення максимального місця для зберігання. Передній багажник на 330 л і додаткове сховище об'ємом 180 л. R1S оснащений гнучкою системою кріплень і багажних поперечок для велосипедів – вони легко розкладаються і кріпляться на дах електромобіля.
Салон Rivian, як 1S, так і його побратима 1T відрізняє рівну підлогу висока панорамний дах. Інтер'єр в двох моделей Rivian оформлений подібно Tesla: великий тачскрін і мінімум фізичних кнопок. Так само, як і в 1T, в обробці використані матеріали преміум-класу.
Електропривід забезпечує відчутну потужність вже з перших секунд за рахунок 4-х незалежних двигунів, потужністю до 200 к.с. на кожне колесо. Чи входите ви в різкий поворот, або повільно рухаєтеся уздовж скель, шасі чуйно реагує на зміну місцевості, забезпечує контроль за дорогою і максимальне тягове зусилля навіть в екстремальних умовах.