Цей п'ятидверний хетчбек В-класу ідеально впишеться у ваше повсякденне міське життя. Машина оснащена інноваційними технологіями, при цьому, є доступною масовому, а не тільки обраному споживачеві.
Оснащене авто досить добре, в його комплектації є: подушки безпеки, помічник старту на підйом, антибуксирна система, система контролю стабільності ESC, EBD і ABS, мультимедійна система та електропідйомники стекол, навігація.
Особливу увагу розробників було приділено інформаційно-розважальній системі R-Link, вона оснащена сенсорним дисплеєм на сім дюймів.
За рух відповідає двигун, доступний в декількох варіантах - на 89 і 76 кінських сил. Розгін до ста км / год за 13,5 секунд, а максимальна швидкість, обмежена електронікою становить 135 км / год.
Але не одним лише фірмовим електромотором і новаторською конструкцією LifeDrive може похвалитися «Еко-трійка». Конструкція авто містить відмінну систему відшкодування енергії під час руху, в основі якої лежить режим рекуперації генератора - в результаті енергозапас авто зростає і розширюється перелік режимів і функцій.
Акуратний інтер'єр справляє приємне враження. Незважаючи на скромні зовнішні габарити, машинка має дуже місткий салон, в якому, з комфортом можуть розміститися чотири пасажири і водій. Всередині немає нічого зайвого, всі пристрої й устаткування встановлені таким чином, щоб до них був легкий доступ.
Невеликий багажник на 338 л може стати в три рази більший, необхідно лише скласти задні сидіння, і його обсяг становитиме 1225 л.
Електромотор живлення від акумулятора, ємністю 22 кВт / год. Renault zoe, запас ходу якого 210 км, буде ідеальним транспортним засобом для щоденних міських поїздок. Але, якщо дорога буде погана, то без заряду, машинка зможе їхати близько 150 км, а в сильні морози - десь 100 км.
Оновлена версія 2017 року має нову літій-іонну батарею, яка зберегла свої розміри, але має ємність 41 кВт / год. Це майже в два рази більше, ніж було в початковій версії. Маса акумулятора зросла лише на 15 кг (була 290, а стала 305 кг). На одному заряді можна подолати дистанцію в 400 км, це дуже хороший показник, який дозволяє без проблем виїжджати на заміську дачу, не думаю про підзарядку.
Зарядка буде поставлятися така ж, як і у попереднього варіанту, але якщо ви захочете поліпшену, щоб за півгодини заряджати авто на 80% (на спеціальній швидкісний станції), то доведеться доплатити.